zaterdag 26 mei 2012

Broederband - De Outsiders boek 1

John Flanagan

John Flanagan, de schrijver van de internationale bestseller, De Grijze Jager, heeft een nieuw boek uitgebracht. Hij schept in Broederband een compleet nieuwe wereld vol avonturen op zee, gevechten, en sluwe piraten.

Zal ik mezelf even voorstellen, ik ben Jesse van Epenhuijsen, veertien jaar en stagiair bij boekenwinkel de Giraf, en vandaag schrijf ik een gastblog.
Zelf ben ik een enorme fan van de Grijze Jager serie, en ben ook zéér enthousiast over deze nieuwe reeks van boeken die uit zal komen. Ik zal even kort vertellen waar het over gaat:

In Skandia kun je maar op één manier een echte krijger worden. Jongens worden in twee groepen verdeeld, 'Broederband' genoemd, en moeten tegen elkaar strijden. Dit jaar zijn er teveel jongens, en moet er een derde groep worden gemaakt, deze heten de Reigers. Als Hal Mikkelson ongevraagd de leider wordt van de derde groep, moet hij de uitdaging aan. De Reigers bestaan dan niet uit de sterkste, maar met al hun trucjes, behendigheid en moed zouden zij nog wel de anderen versteld kunnen laten staan.

Nu, bij aankoop van Broederband, maak je kans op een originele cape van De Grijze Jager. Er is er maar één, dus wees er snel bij! 

Jesse van Epenhuijsen

€ 15.95 ingenaaid
€ 19.95 gebonden
Bestel via mail


 





2 opmerkingen: