vrijdag 19 april 2013

Broergeheim



Emiel de Wild

Dit debuut van Emiel de Wild gaat over Joeri en zijn broer Stefan.
Stefan verdwijnt plotseling. Joeri weet niet waar zijn broer is en niemand wil wat zeggen.
Daarom schrijft hij brieven. Het is een boek dat je blijft lezen omdat je zo graag wilt weten waar en waarom Stefan weg is.



Hallo Stefan,

Dit is een brief van Joeri. Ik snap het heel goed als je dit papier nu al in 
duizend stukken scheurt. Je bent misschien wel boos op me. En als je het 
niet bent, word je het vast. Maar ik hoop dat je door wilt lezen tot het 
eind. 
Het is vier uur ’s nachts. Ik zit in mijn pyjama achter mijn bureau. Ik heb 
je zo veel te vertellen. Als ik mijn ogen maar lang genoeg open kan 
houden. Beneden heb ik een mok met paps koffie gemaakt. Het stinkt 
vreselijk, dus het zal vast helpen........


Vanaf 11 jaar
€ 14.95
Leopold


Janneke van der Esch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten