vrijdag 31 januari 2014

Hotel De Grote L

Sjoerd Kuyper
Over dit boek kan ik tot nu toe niet veel meer vertellen dan
- dat het mij en mijn collega op de voorjaarsbeurs meteen opviel als Lekker
- dat ik groot fan ben van Sjoerd Kuyper en dus reuze benieuwd ben naar dit nieuwe boek
- dat het boek vandaag binnengekomen is en ik het zeker dit weekend ga lezen
- dat, volgens de uitgever, er dit weekend lovende recensies staan in landelijke dagbladen en het van Thomas van Veen (NRC) 5 sterren krijgt
- dat het boek zeer aantrekkelijk geprijsd is tot 28 februari!
- dat de flaptekst mij al doet lachen: 'In dit boek kun je lezen wat me in de maand mei is overkomen. Het is allemaal echt gebeurd, er geen woord van gelogen. Ja, ik heb aan een stuk door gelogen maar dat is echt gebeurd'
Voor een korte inhoud zie: Lemniscaat

Lemniscaat, € 7.50 (na 28 februari € 13.95)
Vanaf 13 jaar
bestellen?

Wilma Verhoeven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten